2011年8月30日 星期二

11'曼谷自由行~Day 1 (K-Village/ Big C Extra/ Tesco/ Siam Paradise NightMarket/ 阿一鮑魚)


27/8/2011 - Day 1 (Sat)  陰, 28-32度


1045: FD 3713 香港 ->
1230: 曼谷 ->
1445: Furama Xclusive Sathorn Hotel ->
1615: K-Village (the Liit Italian Rest.) -> Big C -> Tesco Market ->
1940: Siam Paradise Night Market ->
2115: 阿一鮑魚 ->
2315: Hotel


今期興 “憤怒鳥”, 所以本月標題為 “曼谷又飛”鳥” !    嘩哈哈….

下個月開始閉關啦, 要籌備11月的 “布吉自駕6人組” 和 12月的 “北海道滑雪4人組” !!  所以今次膳食方面會安排好一點啦…. 令火火印象難忘D, 深刻D….. 捱到11月再吃過!! 哈哈…..  

今次曼谷之行重點行程為翟道翟, 食好野和嘆SPA….  因為上次踏足翟道翟已是7年前了…( 嘩哈哈!! 太過份啦….  ) 雖然上年有去過 JJ Market, 但感覺就是不一樣嗎!
 
1300 抵達雞場後第一次搭乘 City Line 直達市區! (火火話曼谷終於有城市感覺啦…… )  其實雞場鐵路有兩種選擇: Express 和 City Line, 兩者分別當然是價錢和速度啦!

SA Express:  Suvarnabhumi Station -> Makkasan Station (15mins) 每20分鐘一班次  ~ 90 Baht
SA City Line: Suvarnabhumi Station -> Phyathai Station (30mins)   每30分鐘一班次 ~ 45 Baht

除價錢外, Phyathai Station 可直接連綠色線到 Siam Station!  (只要過一條短天橋就到BTS站) 所以我們選擇後者啦…
幸運地我們趕得上 1327 班次! 否則就要呆企啦.. 好得意囉….30分鐘一班次…正常應該00/ 30 啦..但它偏偏是27分鐘囉!!


今次下榻 Furama Xclusive sathorn hotel 位於 BTS: Chong Nonsi Station —> Exit 4 —> 3 mins —> 巧方便!!

以往都有購買 AirAsia 的雞票, 但 Package 就第一次啦! 都幾得意呀! 沒有 Hotel Voucher 呀! 所以一定要印出 Confirmation Email ! 亦不用等酒店回覆確定房間, 付款後一切都都確認了! 雖然是 Furama Brand, 但這只是 Boutique Hotel! 全棟都不過是10層高! ( 不過都好, 令空氣好一點啦! )

酒店有泳池, 健身房免費享用; 房間乾淨企理, 兩張3呎半雙人床, 洗手間有企缸和浴缸, 每日兩枝免費礦泉水, FREE WIFI (連線好暢順), 免費早餐, 近BTS站… 這就是 PACKAGE 內最平的酒店啦…. 仲想點?!! 我們好滿意啦…..