2013年8月27日 星期二

豆豉排骨煲仔飯 By Le Creuset (附食譜)


上次去九州帶了兩個 14 cm Round 回家, 嘻嘻!!

今晚就試吓一人一煲飯啦!



上回用 Staub 煮煲仔飯的米水比例為 1 : 0.8, 今次用 Le Creuset  就比較到哪個鎖水功能強一點啦! 

嘻嘻….. 勝出者就是…… STAUB

因為今次用 Le Creuset 的米水比例是 1 : 1 呀!

14cm Round 好細嗎?

對呀!  不過煮一人份量就好 FIT 啦!  一杯米, 少少排骨 (嘻嘻… 數吓數吓, 都有6,7塊呀!)

因為細, 所以飯煮出來較厚身!  好好味!

男士呢?   可能要 16cm 啦!   不過我家火火話 14 都好夠飽喎!!

哈哈… 當然喲!  一杯米都兩碗飯了…

步驟 — >

Step 1 ~ 米浸水至少15mins (會易熟d)

Step 2 ~ 1杯米,1杯水大火煮滾 


Step 3 ~ 滾後攪兩下(免痴底),隨即放材料喺面


Step 4 ~ 轉細火煮15mins 


Step 5 ~ 熄火後唔好開蓋焗 5mins  (嘩.. 原來焗5分鐘都已經有少少飯焦啦!)


窩蛋牛肉煲仔飯 By Staub (附食譜)

大家都說 STAUB 和 Le Creuset 煮煲仔飯一流!!  方便! 快捷! 好味!

16 - 22 cm 都可以煮煲靚飯 (二人份量), 如果尺寸太大, 飯就不好食啦! 

為了這煲飯, 花了一點時間爬文 ....  最後綜合大家的食譜和心得!  
今晚大成功呀!      一TAKE過! 飯焦金黃色! 無痴底! 好好味呀!!!! 


STAUB 22cm  (二人份量)

步驟 — >
Step 1 ~ 米浸水至少15mins (會易熟d)

Step 2 ~ 2杯米,1.5杯水大火煮滾 ( 米水比例為 1 vs 0.8 )


Step 3 ~ 滾後攪兩下(免痴底),隨即放材料喺面


Step 4 ~ 轉細火煮15mins 


Step 5 ~ 熄火後唔好開蓋焗15mins,就有金黃色飯焦啦!