2013年8月9日 星期五

北海道滑雪東北自遊行 - Day 10 : 角館秋田好寫意

02/04/2013 - 晴


今日行程:

1. 角館
2. 秋田


宿: ホテルサンルート青森 Aomori Sunroute Hotel 

介紹一下昨晚入住的 Comfort Hotel Akita 啦!!

位置好GOOD!  近 JR 車站! 對面是 SEIBU ! 附近有好多食肆!! 正!!

免費早餐都幾多選擇呀!!!



下圖右上: JR 車站商場    下圖左上: 都是商場!  秋田 JR站附近全都是商場!! 火火好鐘意! 嘻嘻!! 

下圖左下: 秋田米一定好高質素了….  哪裡都見到秋田米的廣告! 而這個牌子就見得最多哦.. 





今日上午逛角館, 下午返回秋田市內觀光, 夜晚就回青森囉!

角館又是 SELL小京都的地方!!    你看? 車站很復古哦….   從 JR站行去中心區約15分鐘左右!



我們發現角館有三多 ~

第一: 櫻花店舖 ~ 因為河邊長堤種滿櫻花樹, 一到春天就有很多遊客來欣賞開滿兩岸的櫻花! 因此賣櫻花物品的店舖就超級多哦..

第二: 武士家 ~ 好多好多家… 但每家都要入場費… 好貴哦…

第三: 稻庭烏冬麵店 ~ 單是佐藤養助已三四間了!!

北海道滑雪東北自遊行 - Day 9 : 八戶市場的滋味

01/04/2013 - 晴


今日行程:

1. 八戶市場
2. 盛岡市內觀光


宿: コンフォートホテル秋田 Comfort Hotel Akita


你知嗎? 我每次網遊八戶的時候… 原本不肚餓呀!! 望吓望吓…. 就越望越肚餓啦!!

一張張帆立貝… 鮑魚… 大蝦…. 嘩!!! 引死人咩!!



八戶市場

交通方法:  JR八戸駅(東口4番) 右手邊巴士站搭 100yen穿梭巴士至尾站: 八食センター



巴士未到… 逛吓先!!

下圖左上: 這對馬仔好得意! 相信是八戶的吉祥物! 很多手信品都有他們的樣子

下圖左右下:  原來東北人很喜歡這個餅! 每家紀念品店都有大量存貨! 什麼味道都有!!



Woooo……. 上車啦!!!!!

下圖左右下: 八戶市場分為乾濕貨兩邊, 每邊都好大呀!!!




嘩………….. 每樣都想食喎!!!





全個街市只有一個地方 BBQ ~ 就是 7厘村啦!! 
為了增取時間, 大家記得買齊海鮮才入場呀! 因為其收費為每人 300yen - 2hrs (入場起計)

好多朋友食髓知味, 要中途離場再加料呀!!   所以最好先買一輪哦! 



上圖左下: 費用包含餐具和調味料!   上圖右下: 餐枱有說明書教大家烹調各類海鮮的方法

2013年8月7日 星期三

北海道滑雪東北自遊行 - Day 8 : 傳說中的乳頭溫泉

31/3/2013 - 晴


今日行程:

1. 青森 > 盛岡
2. 盛岡 > 乳頭溫泉

鶴の湯 > 妙乃湯 > 蟹場溫泉


宿: R&Bホテル盛岡駅前


今日要暫別一下青森啦…

一早坐車去盛岡放低行李便隨即去乳頭溫泉!


交通手段都幾複雜 ~

青森 -> 新青森 -> 盛岡 -> 田沢湖 -> 叫觀光社職員聯絡鶴の湯姊姊去  ”アルパこまくさ” 車站接我們再搭乘旅館巴士


由於羽後交通巴士和溫泉區之間的接駁車時間很疏…. 所以一定要好早出發, 才可以一日泡三湯!



下圖: JR 田沢湖站 ~ 雖然位置偏僻, 但車站好鬼大又好鬼新! 
下圖右上: 田沢湖觀光社 ~ 準備鶴の湯電話, 叫姊姊致電旅館職員去 ”アルパこまくさ” 車站接我們! 姊姊英文很流利! 大家放心!!

下圖左上: ” 羽後交通 ” 巴士售票處



下圖左上: JR 田沢湖站外觀

下圖左下: JR站右邊就是巴士站啦!   下圖右:  ”アルパこまくさ”  車站  ~ 我們就在這裡等旅館巴士



Woowoo…..  好多人喎!!!

乳頭溫泉有 7家旅館! 住客可以買一張入湯手形走均全部靚湯!! 只要去三家就回本啦!

不過我們比較心野! 哈哈… 無 WIFI, 無 Shopping, 全晚屈在旅館會發癲呀!! ( 只有 ” 休暇村乳頭溫泉鄉 ” 大堂有WIFI 
)

所以還是日歸比較適合我們!!