2009年6月10日 星期三

東京自由行~Day6~築地吃原隻海膽

29/5/2009 - Day 6 (Friday)  18度 雨


原訂今日買張地鐵一日卷呀! 帶婆婆到東京鐵塔 + 原宿 + 新宿等地, 但起床過後, 發現仍下著綿綿細雨 ( 婆婆最怕下雨外出 ), 因此唯有改去逛百貨公司啦!

早上0730由池袋出發往築地市場啦!

嘩….太平啦!

爸爸來築地最想吃鯨魚肉! ( 雖然我一早已告訴他味道很一般, 似豬肉 )

而婆婆呢?! 就最想吃原隻海膽! 找到啦….250yen一隻^_^
爸爸在市場內十分興奮, 每看到什麼都要我拍低! ^_^ 相信築地市場, 是爸爸來東京最開心的一個地方, 因為他平日也愛逛街市!




圖中白底黑字: 築地場外市場, 那座樓宇就是休憩室啦!

大約逛了個多小時, 便來到築地市場休憩室開餐啦! 汲取過上次的經驗, 今次準備充足, 帶備一切醬油, wasabi, 筷子等等! 嘻嘻…..

嘩…..我第一次食原隻海膽咋! 還是活生生呢! 哈哈….我拔牠的肉時, 牠的刺還郁郁下, 很殘忍呀! 但…..很鮮甜哦! 哈哈哈…..

原來海膽內有很多肉呀! 一隻應該做到一客壽司! 爸爸說終於可尋回兒時在海灘拾海膽生吃那種滋味啦! YUMMY! 真的好好味道! 我們買了三只; 一只300yen, 兩只250yen

吃飽飽影張相先! 大家都說慘喲! 返香港後又少了種東東吃啦…..因為香港一定吃不到這種貨色啦! 還要這個價錢! 唉…..

離開之前, 當然要帶爸爸來井上吃拉麵啦!

闊別東京兩年, 原來井上早已侵佔了隔壁的店舖了! 哈哈….雖然已有兩間鋪, 但仍舊要立食! ^_^


可能單人房滿了, 今晚他轉了一間 DoubleBed 給我! 超開心呀!

其實商務酒店來說, Hotel Sun City Ikebukuro 真的不錯!
地點激讚 : 池袋北口20a出口, 20秒即到
房間面積雖小, 但五臟俱全! 一定比東橫 inn大 (東橫inn真的只能勉強放下一個行李箱, 沒有任何活動空間)
價錢經濟實惠! 只是比民宿貴10-20%, 但有私人衛浴, 插電式熱水壺, 隔聲效果ok, 房間內又可免費上網!
雖然池袋之家等民宿較便宜, 但每日的行程已夠累了, 還要走10多分鐘才到民宿, 又要等洗手間, 又是板間房! 我寧願多付一點銀兩囉! 嘻嘻…..

沒有留言:

張貼留言