2010年4月22日 星期四

Day 4: Hea 遊明洞

Day 4: HEa 遊明洞 

24 Jan 2010 (Sun)  晴, 10 度

今日無特別節目, 但我們 0930 就出動啦! 因為要幫朋友仔買護膚品

第一站: The Coffee Bean & tea leaf

網友仔話這間 coffee shop 幾好, encore 了兩次! 所以我們今日來吃早餐!


點了兩杯咖啡, 一件朱古力蛋糕! ok !

第二站: 樂天百貨公司

我跟老闆旅遊時, 都很愛逛逛當地的supermarket, 今次目標 =>公仔麵!

第三站: Laneige -> Missha -> Tonymoly -> …………..

其實我沒有用韓國牌子護膚品的習慣, 但既然來到, 就會買一些香港沒有出售的牌子!記得上年買 Tonymoly 的時候香港還未有, 今年就試試 innisfree + it’s skin

網友仔話 innisfree Olive line 的保濕 mask 唔錯!

It’s skin 是”醫生級護膚專家”,韓國三大化妝品公司之一!

另外還買了 BB CREAM by HanSkin, 這牌子跟香港價錢差不多! 但韓國有很多 product 香港沒有出售!


左邊: 我的戰利品                                右邊: 就是各姊妹們的代購貨品 ^o^





話說當我正忙於幫各姊妹買東東的時候, 老闆就四出幫我找炸醬麵…當我買齊就帶我去食…..食飽飽就上雞! 嘻嘻! 真係好到哩…..  要俾十個叻佢 ^o^


行程總結:

O2 Resort 唔錯, 又大又新又少人! 雪道都好適合初學者, 而且不停有工作人員出現在你附近巡邏! 可以玩得好放心! 不過跟龍平一樣, 仍然唔夠雪! (可能這是韓國本身的問題吧!)

連續兩年到 korea ski, 都覺得很冷, 冷到手指腳指發疼! 尤其滑夜雪, 簡直是貼錢買難受囉….. 我想 … 不會有第三次了! 除非 package price 真的很便宜就另計啦 … 哈哈哈

由於今篇韓國遊記是三個月前的事了…所以很多有用的info.都失蹤了! 記憶又開始懵了! 感覺又淡了….所以麻麻地..請多多見諒!

沒有留言:

張貼留言