2014年6月17日 星期二

14' 西班牙自駕遊14日 ~ Day 3 : 太陽門廣場/ 朱古力油炸鬼/ 西班牙傳統菜 La Bola

Real Madrid CF


來到馬德里, 盡管我完全不懂足球, 但仍然想去一睹皇馬基地! 嘻嘻!! ^^

MTR: L10 - Santiago Bernabéu 一上地面就見到啦!! 皇馬球會四個角都有餐廳, 其中 Real Cafe 的裝潢看似最有球味! 不過肚皮沒空位了.... 留待下次吧! 嘻嘻...

至於官方商店呢... 球場外只有附設在Adidas這間, 如果要去聲稱幾千尺的那間就要買票參加導賞團啦! @.@


今日繼續逛太陽門廣場周邊 ~ 

哎喲!! 我又見到這棵樹啦!! 原來這棵樹有好多分店呀! ^^ 每包火腿右上角都有月份呀! 不同月份不同價格! 聽聞 36個月幾好, 24個月亦不錯, 12個月就比較普通啦! 嘻嘻! ^^


嘩..... 土豪麥當當?? 金光閃閃.... 令我記起俄羅斯亦有家金碧輝煌的超市! 不過這家 "土豪當" 好鬼In 呀! 有自助售賣機, 收信用卡! 好方便! ^^


皇馬官方商店 ~ 



格仔餅, 多士機都有!  FANS 見到開心SI!!! ^^


Hola!! 警馬仔! 你好萌哦!! ^^ 個個小朋友見到你都忍不住要摸吓你..... 嘻嘻!! 任摸任影好 NICE!! 我覺得這兩位交通警似親善大使多點囉!  ^O^


上圖: 這間街邊書店好得意! 有瓦遮頭呀, 拉度簾就可以開檔咯!



下午茶時間 ~ 朱古力油炸鬼 [ Chocolateria San Gines. 1894' ]

用麵粉搓成幼長的條狀來炸至金黃色再加上小小糖, 這就是西班牙傳統小食 ~ Churros !! 因外表好似中國油炸鬼, 所以就被廣東人稱為鬼佬油炸鬼啦! ^^



Churros 外脆內鬆, 大家都愛用熱朱古力來點 Chorrus ! 好味道呀!
Mmmm..... 不過這杯朱古力似朱古力醬多點哦.... 濃到爆炸! ^O^


基本上整個 L 形街角都是它的地盤! 落單之後可以坐低先, 侍應哥哥會送過來! 好NICE呀!! 對呀! 我又讚西班牙人啦.... 他們真的很NICE呀!! 又樂於助人!! 讚讚讚 ^^


HEA 完又逛街.... 今日太陽門廣場有活動! 不知道要反對什麼, 有人替熊仔著衫... 哈哈!!



被Lonely Planet譽為傳統馬德里菜館的名店 ~ La Bola 1870'


之前都提過馬德里就好像只有一道傳統菜 ~ 烤乳豬!! 其實 La Bola 的 cocido madrileño 亦是傳統菜之一! 這餐廳在網路上有不少評論, 而且獲獎無數!! 你看這塊玻璃?!


上圖: 西班牙有個用餐習慣 ~ 每當客人坐低就會隨即送上餐包和橄欖, 然後點酒, 再看餐牌! 每家餐包都硬過我個頭;  橄欖嘛, 都OK! 唔食唔食, 都會食幾粒 ^^

我有EMAIL訂枱... 但肥叔叔好像沒多理會, 直接帶我入坐! @.@  其實這時還未到用餐時間, 但已坐滿半家餐廳啦... 可能英文餐牌有限, 我們等了10分鐘還是你眼望我眼! @.@

接過餐牌之後, 又要等肥叔叔來點菜.... 因為侍應哥哥分區域照顧客人, 即使肥叔叔好忙但另一邊站著的四眼叔叔亦不會幫手! Mm..... 我估又是 10分鐘吧........ @.@


店內名菜是 cocido madrileño ~ 但聽聞太傳統, 未必人人喜歡 ^^ 所以另一個點芝士牛排 ^^

Woooooo...... 肥叔叔端來一碗五香肉丁湯粉和一個小砂鍋! 這就是 Cocido madrileno 咯! 嘩哈哈哈.... 沒騙你哦! 這真是一碗味道濃郁的五香肉丁湯粉! ^^ 嘻嘻....

正常呢..... 肥叔叔會待我們喝過湯後, 把砂鍋內的豆及肉倒出來, 再夾上酸菜當主菜! 但唱了好幾回陳潔儀的 [ 等了又等 ] 還未等到哦.... 哎喲!! 唯有自己動手來啦! 我知.... 我知這樣有點不禮貌! 但食物都冷了... 還要等幾耐呢? @.@  ( 吓!!!! 突然明白為什麼要用砂鍋啦! 嘩哈哈哈.... ^^ )

這碟湯渣 ---> OH! 是 "精華" 才對 ^^ 就是我的主菜嗎?  OMG!! " 又話肉很滑很入味, 不論湯及湯渣都非常出色 " ???   嘩哈哈.... 果然非常傳統!! 應該是我的問題吧?!


幸好, 今晚還有塊芝士牛排! 好味道!!! ^^ 不過在此溫馨提示大家, 如你是我等心急人上呢! 或趕時間有下場呢! 就要想清楚才來啦!! 不然會等到火滾呀!!!! #.#

沒有留言:

張貼留言