2016年12月29日 星期四

2016' 北海道自駕遊18日 ~ Day14: 白金青い池 > 四季彩之丘 > 午餐食美瑛牛 > 層雲峡温泉 朝陽リゾートホテル

28/9/2016 - Day 14 (Wednesday) 雨

第一站: 白金青い池
我們10點左右到達已經見到好多旅遊巴啦.... 私家車停車場就八成滿啦....  行入去啦 ^^



嘩....... 好藍呀! 天氣麻麻地都如此青藍, 天氣好一點實不得了啦 ^^ 老實講, 比想像中大! 
好多本地遊客, 香港人! 以為行入D會藍D, 事實上湖水最藍是轉角位! 




11:00 開始營業 ~ 11:15抵達已經坐滿7成客了! #.# 想不到 2/F 竟然有旅行團包場! 



人家說千代田農場是美瑛牛的專家, 別的地方好難食到美瑛牛呀! 
我們點了一碟漢堡排飯 ( 隔離枱個個都一人一碟 ^^ ) 另外點一份牛排! 


這塊厚切牛排好好味, 不過份量就小一點啦... 哈哈! 男仔應該要叫兩碟 ^^ 
另一碟漢堡排都幾好, OK啦! 無叮一聲囉! 嘻嘻 ^^ 


四季彩之丘 ~ 好靚的花田哦..... 免費入場?? 那它賺什麼呢?! 


既然免費入場, 我們唯有在入口商店買點東西支持下啦 ^^ 


哈哈...... 向日葵大過我塊面呀 ^O^


太感恩啦! 參觀完畢就落大雨啦.... 哈哈哈! 

今晚去層雲峽泡溫泉哦! 第二次入住這家酒店啦 ~ 



超級推薦哦!!! 每人不用兩萬yen一泊兩食! 還有免費接駁巴士來往札幌或者旭川! 
交通費認真省不少哦!! 我們第一次入住的時候就是乘搭札幌的免費巴士, 離開時乘搭旭川免費巴士玩玩旭川! 不用走回頭路! 超棒 ^^

沒有留言:

張貼留言