2017年1月6日 星期五

2016' 跟媽媽hea玩澳洲 ~ 悉尼 Airbnb 推介

旅遊日期: 17/2 - 4/3/2016 - 玩足15日 ^O^

旅遊地點: 悉尼 + 塔斯曼尼亞 (4D3N)



今次試住了兩間悉尼 Airbnb ~ 第一間位於 Redfern Station ~ 聯絡人: Tony 先生

* 位置方便, 距離火車站步行 5分鐘

* 火車站對面有超級市場

* 公寓外觀和單位都幾靚仔 + 乾淨企理

* LIFT + 免費WIFI + 免費泳池

* 有冷氣 <<<< 好緊要呀!!! 原來這邊好多酒店和公寓都無冷氣呀! 朋友話2月天氣好舒服呀! 涼涼地.... 睬! 怎麼今年日日都3X幾度!!! 曬到變燒豬! 幸好我堅持要冷氣... 呵呵! ^^

* 一房一廳 (一張雙人床 + 一張梳化床)



[ 自助 Check In & Check Out 好方便 ]

住民宿有個問題 > 要跟屋主約時間交收鎖匙! 但有時真的好難預計幾點到達, 尤其旅程中段! 

今次Tony 先生的安排幾好....  預先把公寓鎖匙放在信箱, 寫低哪條是大廈門匙, 哪條是房門鎖匙! 你幾點來都得, 不怕遲到不怕塞車不怕航班延誤不怕你等我我等你! 讚!!! ^^

^^ Check Out 時同樣把鎖匙放在信箱就可以啦 ^^ 



簡簡單單, 光線充足, 有個大露台, 環境清淨 ^^


廚具齊備, 但調味料要自備喲! 

浴室乾淨, 不過要自備洗頭水喲

衣櫃有後備枕頭和冷氣被, 美中不足就是沒有冷氣喲! #.# 所以媽媽夜晚不可關房門....  


Redfern Station 這邊是純住宅區! 好多維多利亞式舊建築! 環境幾靚呀! 
Tony 先生好細心添! 預先開著冷氣等我們抵達.... 廚房又準備了2枝水, 朱古力等小食! ^^ 

第一日落機好累, 簡單煮個晚餐就瞓啦 #.# 聽講袋鼠肉又健康又有營養! 牠們的生長過程對地球的破壞相比牛, 羊較低; 而且更含豐富的蛋白質, 鐵, 鋅等營養, 脂肪及膽固醇含量亦非常低, 所以是一種健康肉食哦! ^^ 
味道怎樣呢?! 好重內臟味.... 好像食豬潤的味道! 哈哈.... 都幾特別... 唔錯 ^^ 




第二間 Airbnb ~ 位於 Harrist Street (Pyrmont District) 聯絡人: Lauren 先生


* 位置近悉尼魚市場, 出入靠巴士, 上車計10分鐘內一定到QVB
* 樓下有超級市場及餐廳
* 公寓外觀和單位都比較舊 + 好多小昆蟲 @.@
* 無LIFT (1/F)  + 免費WIFI
* 有冷氣
* 一房一廳 (一張雙人床 + 一張梳化床)
* 浴室在房內 (哈! 我發現這邊好多單位都是套廁 #.#)


這間都是自助 Check In & Check Out, 不過過程並不順利 #.# 
屋主把鎖匙放在樓下便利店.... 我問去到找誰啊? 他說: 不用! 你說取鎖匙就好了! OK.... 

我去到問: 是否有人放低了鎖匙呀? 兩位哥哥話沒有, 又不知道誰是 Lauren @.@ 
救命!!! 即刻 Send Email 找 Lauren 啦... 但沒用! 因他早已跟我說今晚會出國, 這個時間應該在飛機上了..... 
唉! 怎辦?! @.@ 房租已付全數!! 怎可以放棄呢?! 便利店生意好好... 我唯有站在一旁等2位哥哥有空再幫我找找吧! 找了很久都沒有, 最後打電話給店主, 攪足大半個小時!! 終於找到!! @.@ Thanks GOD! 

Check In 已經不順暢, 打開房門一股臭味! (懷疑地毯問題), 再來餐枱放了一瓶鮮花迎賓 (以我經驗, 相信已放上超過一星期) 稍為移開一點, 十幾隻蚊滋全屋飛! 救命呀! 今晚點瞓?! 

咩都唔理啦.... 兩母女第一時間展開滅蚊行動 #.# 唉.......


都有優點.... 廚房用具好齊全! 可惜每移開一樣東西都有4,5隻小強彈出來! 打開衣櫃又勁多蜘蛛! @.@


網頁介紹.... 屋主因買了新屋所以把舊居做 Airbnb; 
但他們沒有搬屋! 衣櫃放滿衫, 飾櫃全是相架擺設雜物! 真的非常有家的感覺囉 #.#

幸好..... 浴室乾淨企理 @.@


沒有留言:

張貼留言