2011年5月7日 星期六

九州自由行~Day 4(Part 2): 宮地嶽神社 + 博多Canal City

23/4/2011 - Day 4 (中)  Sat - 晴



宮地嶽神社 —> 博多 Canal City (Moomin Cafe) —> 博多屋台 (吞龍拉麵) + (武ちゃん餃子)



逛完OUTLET, 下一站去邊樹呢?!  登登登櫈……… 宮地嶽神社!!!!  

勁勁勁!!! 要俾3個勁呀!    點解呢?! 因為它有全日本三個第一!!!

第一大抽野!!!  嘻嘻… 即大連繩

第一大屁鼓!!!  嘻嘻… 即大太鼓

第一大叮噹!!!  嘻嘻… 即大銅鈴

這是我無意中找到的地方, 原來它的來頭超厲害呀!!! 這不僅是一個普通的神社哦!

還有日本三大秘景之一的岐阜縣富山縣合掌屋哦!

未算, 還有多件國寶座鎮;

未講完, 還有一個動物園仔;

最重要是  —-> 無料入園! 嘩哈哈…..

最後要講的是….. 這裡的櫻花很多很美, 原來是著名的賞櫻地點哦!  haahaa….^^

前程方法: 從博多搭乘JR —> 福間 ( 20mins) —> 福間巴士站轉乘往 “津屋崎橋行” (即5號巴士) 搭乘5mins —> “宮地嶽神社站” 下車即抵!

無料入場, 24小時開放!!

JR福間站都幾靚仔呀! 出站後左邊有巴士站!  


不過我們抵達時剛好送車尾… .所以改搭的士前往


首先出場的是 ~ 大叮噹!!!! 以為好大好大好大….. 原來不是心目中那麼大! 嘻!

緊接是 ~ 大屁鼓!!!!  原來全日本第一就是如此…. oh..NO!!!




嘩…….. 好粗呀!!!! 終於有D睇頭啦……..哈哈! 真是我見過最粗的哦! 以為它會幾重手啦…. 原來我都夠力氣去搖晃它喎!



嘩……. 滿地櫻花!! 櫻吹雪是也 ~ 幸福!!



好….. 事不而遲!!! 參觀寺內八大神社的第一個 ~ 7福神社 (幸好手上有地圖, 低調到行過左都唔知…嘻! ) 第二個 ~ 稻荷神社 (祈求食物豐富的天神) 雖然細D, 但都幾靚仔呀!


第三個 ~ 不動神社 (裡面是一個古墳, 每年指定日子可入內參拜!)

第四個 ~ 萬力藏尊 (祈求子女平安) 


第五個 ~ 戀之宮 (聽個名都知祈求咩啦…嘻嘻!) 不過旁邊的男女石才是主角, 代表男的那塊石都尚算有幾分相似, 但代表女的那塊就有DD那個啦…嘻嘻!!!! 


第六個 ~ 三寶荒神 (祈求火, 樹木泥土, 生活平安)

第7個 ~ 水神社/ 第八個 ~ 藥師神社 (祈求身體健康)


嘩……. 主角出場啦! 合掌造呀!!! 古人聰明的搭屋方法, 冬暖夏涼!

其實除了合掌造, 還有其他四個古代民房呀!!  我很欣賞神社主持的心思! 為配合民房, 整個環境被塑造得很原始! SO GOOD!!

嘩….. 櫻花妹妹出場啦!!! 其實園內有很多櫻花呀! 不過今次火火盯得我好緊呀!! 我稍為停低望多兩眼, 他就趕羊般似的趕我走啦….. 嘩哈哈!

平日參觀什麼寺廟神社, 都是洗下手 -> 逛個圈, 頂多半小時就可以閃啦! 但這裡實在太豐富啦!! 未試過參拜神社那麼FUN!! 又有花花, 又有牛仔馬仔…. 我覺得似一個公園多少少囉! 嘻嘻!!! 10 x 讚!!!

沒有留言:

張貼留言