2010年5月20日 星期四

Day 14: 浅草隅田公園

2/4/2010 - Day 14 (Fri)   雨, 15度 

浅草 -> 隅田公園

天文台勁!! 一大早已經 di di da da 落過不停!  既然如此, 又 Shopping 啦!

午餐去浅草吃天婦羅! 話說浅草的大黑家相當出名! 門外經常大排長龍! 若然大家不想排隊, 其實附近有很多天婦羅老店的! 今次又給我亂打亂撞來到一家又上過電視的 “天健天婦羅” 老店!  




好味道!! 但別叫定食, 只多一碗味噌湯 + 一塊鰻魚!




我跟火火第三次來浅草寺都踫著下雨….. 但我自己前來又天晴喎!  我想他們的時辰八字不夾呢!!! 嘻嘻!!!


浅草站(隅田公園)






每次去日本我都必食的 “和幸" , 我又來探你啦!  櫻花限定套餐 1100yen 包括一隻炸蝦 + 奶油蝦餅 + 豬扖! 超抵…… 奶油蝦餅勁正!!!  


沒有留言:

張貼留言