2016年11月2日 星期三

2016' 帶爸媽遊歐洲自駕遊17日 ~ Day3: 米蘭市一日遊 (Varenna/ Bellagio/ Como)

10/4/2016 - 晴 (8-22度) Day 3 ~ Sunday



好好呀!  ^O^ 今朝 07:30 又有愛心早餐 ^O^

今日會去三個小鎮 ~ 先去 Varenna > Bellagio > Como !!! 
因為Varenna最細最少人, Como最大最旺, 所以由寧靜去到熱鬧, 應該感覺會好一點 ^^ 
聽聞這裡充滿瑞士感覺 ~ 好多瑞士有錢人都會來買屋渡假呀!

坐國鐵由 Milan Centrale > Varenna Esino (6.4Euro/ 1hour) 行車途中, 有位帥哥來查票....  
Oh my GOD!!! 我們忘了上車前在車票上打印哦!

哥哥問我去邊: 我現在去Varenna之後會去Como, 我真的忘記了! Sorry! #.#

他非常友善, 提醒我下次記得打卡啦! 否則要罰錢哦... 哎喲! 太好啦! 嚇死我啦....

如果要罰錢, 火火肯定給我10隻黑豬仔! ^^


落車後往海邊方向走就到小鎮中心, 基本上跟人潮行都無死! 嘻嘻! 附近咩都冇, 個個都去小鎮中心呀! 
今日星期日有個小市集添! ^^

Varenna 真的非常小 ~ 小徑窄長彎曲, 商店不多, 環境優美! 喜歡影相的朋友就發達啦! ^^


我覺得隨處一角都是拍攝的好地方! 

之後坐船去 Bellagio (4.6Euro@) 湖景很美, 真的有瑞士感覺喎! ^^ 

Hotel Excelsior Splendide S.R.L

經過見到這家餐廳好多人, 又有靚景就學人曬住太陽食午餐啦! 睬!!! 原來好鬼曬呀! #.# 
曬到餐牌也看不到! 試一次就夠啦! 嘻嘻嘻 ^^ 

每間意大利餐廳的Service Charge也不同, 一般每位 2 - 4Euro; 門口餐牌有列明價錢, 這家餐廳就每人 2.5Euro! 

我們點了4個午餐 ~ 炸豬排 14Euro @ x 2/ 海鮮意粉 15Euro @ x 2/ 咖啡: 2Euro/ 橙汁: 4Euro/ 凍朱古力: 3.5Euro/ Cappuccino: 3Euro/ 
Total: 80.5Euro ~ 環境靚, 食物質素不錯! GOOD! ^^

食飽逛下先... 網友話這裡似台灣的九份哦! ^^

OK喎! 山上好多小商店! ^^ 好多餐廳 ^^ 有D似長洲! ^^

逛完就坐巴士去 Como ~ 巴士票要去 Bar Sanremo 購買! 
(Address: Lungo Lario Manzoni 40, Bellagio) 門口有巴士時間表! 
巴士站在停車場對面! 這程巴士的山路多彎到嘔, 相比入西貢條路仲多彎, 自駕的朋友要有心理準備呀! #.#

今日最後一站 ~ Como ~ 這裡好近瑞士! 其實意大利北部生活較富裕, 所以治安都會好一點 ^^

通常星期日就見到處處都有 Live Band! ^^ 個個都四圍盪... Window Shopping! 成條街都是遊客! ^^ 
除了餐廳, 都有少許商店營業的, 比例 8: 2 啦!

 我覺得星期日來一趙小鎮遊好 OK喎! 反正大城市好多商店都休息! 周末逛小鎮又有市集又熱鬧!! GOOD喎!!!! 


今晚又係兩老聯手煮晚餐 ^O^













沒有留言:

張貼留言